  • 1. Data: 2010-05-25 12:13:15
    Temat: Pieczątka koniecznie w kolorze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    od 3 tygodni się wożę z OpenFinance żeby wydali mi kartę Kip it simple
    stiupidzie. I co? Najpierw dowiedziałem się, że ulica Makoszowska jest
    złą ulicą i wniosek nie zostanie przetworzony. A teraz dowiaduję się, że
    dostarczyłem KOPIĘ zaświadczenia o zarobkach, bo pieczątka zakładu pracy
    na tymże jest czarna. I pewnie będę musiał wysłać im kolorowy druczek.

    To tak jako suplement do tych namiętnych dyskusji o pieczątkach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek