  • 1. Data: 2008-03-05 05:51:03
    Temat: Pieczatki w DG
    Od: "Bogdan" <n...@w...pk>

    Witam

    Prowadze DG, mam dwie pieczatki.
    Czy z punktu prawno-podatkowego moge miec rozne wzory na tych piecztakach?
    Tresc jest oczywiscie ta sama tylko inny uklad i inny rozmiar czcionki. W
    banku nie uzywam pieczatek. Sluza mi one do podpisywania roznego rodzaju
    dokumentow, umow etc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-03-05 10:08:33
    Temat: Re: Pieczatki w DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Mar 2008, Bogdan wrote:

    > Witam
    >
    > Prowadze DG, mam dwie pieczatki.
    > Czy z punktu prawno-podatkowego moge miec rozne wzory na tych piecztakach?

    http://groups.google.pl/groups?num=100&as_oq=piecz%C
    4%85tka+piecz%C4%85tki&as_ugroup=*.podatki
    BTW: "piecztaków" google nie znajduje :)

    > Tresc jest oczywiscie ta sama

    IMO bez znaczenia, dopóki *nie* zawiera treści fałsywych *oraz*, o ile
    jest używana w miejscach przeznaczonych dla pieczątki (np. na formularzu
    VAT-5 :)) jest zgodna z ustawą.
    Z ustawą o statystyce publicznej dla jasnosci.
    Czyli zawiera REGON.

    Aczkolwiek nikt nigdy nie zgłosił (na grupie), żeby ktoś się przyczepił
    ew. "nieprzepisowości" (znaczy braku REGONu). Niemniej...

    pzdr, Gotfryd