eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPieniążki za staż,a odliczenie za naukę w szkole wyższej. › Pieniążki za staż,a odliczenie za naukę w szkole wyższej.
    From: crisi <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pieniążki za staż,a odliczenie za naukę w szkole wyższej.
    Date: Thu, 12 Feb 2004 18:51:24 +0100

    Witam.

    Jestem studentem 2 roku biologii(zaocznie)
    W tym roku przyszło mi poraz pierwszy rozliczyć się z Urzędem Skarbowym.

    Aktualnie jestem przydzielony na staż z Urzędu pracy i stamtąd też
    otrzymuje wypłatę.
    Mam jednak problem.
    Wyczytałem że jeżeli mój dochód wyniósł powyżej 2900 zł nie przysługuje
    mi możliwość odliczenia kwoty, która rodzice wpłacili na poczet czesnego
    (1450 zł).
    Otrzymałem pit-a z urzędu na którym widnieje...Świadczenia wypłacone
    przez organ zatrudnia z Funduszów : Pracy.... 3419,40 zł :/
    Jakaś pobrana zaliczka 107,30 zł
    i składka na ubezpieczenie zdrowotne pobrane 240,36-faktycznie odliczone
    232,83.

    Szczerze mówiąc nic mi to nie mówi.

    Czy w związku z tym że pobrałem te pieniądze za staż, rodzice mogą nadal
    odpisać sobie te 1450 zł od podatku. ?

    Proszę o odpowiedz i bardzo dziękuje.

    Pozdrawiam.