  • 21. Data: 2007-11-10 14:08:31
    Temat: Re: [OT] Pierwsze wpisy do PKPiR
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:fh4aoj$9al$1@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 10 listopada 2007 13:29
    > (autor SDD
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fh488l$556$1@news.onet.pl>):

    > Podobnie jak nieraz ja. Od tego jest opcja ZASTĄP (nie pamiętam jak to się
    > nazywa po ągielsku).

    Po ągielsku to sie nazywa sedes, ba czasami supersedes

    > E tam.

    Nie etam, tylko niektóre (np. tpi) serwery nie przyjmuja canceli)

    >Ja zawsze podmieniam.

    Bo supersedes to co innego niz cancel i nowy post ;)

    I chwali się podmienianie :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2007-11-10 18:01:28
    Temat: Re: Pierwsze wpisy do PKPiR
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Tristan napisał(a):

    > Podobnie jak nieraz ja. Od tego jest opcja ZASTĄP (nie pamiętam jak to się
    > nazywa po ągielsku).

    1. Nie wszystkie serwery na to pozwalają (np. news.home.net.pl nie pozwala)
    2. Nie wszystkie serwery _akceptują_ cancele i podmianki.

    --
    Wojciech Bancer

  • 23. Data: 2007-11-10 21:17:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 10 listopada 2007 19:01
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@e...elsat.net.pl>):

    > 1. Nie wszystkie serwery na to pozwalają (np. news.home.net.pl nie
    > pozwala) 2. Nie wszystkie serwery _akceptują_ cancele i podmianki.

    To bardzo źle, trzeba reklamować u admina.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 24. Data: 2007-11-10 21:48:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Tristan napisał(a):

    > To bardzo źle, trzeba reklamować u admina.

    news.tpl.pl nie pozwala na cancele z dial-upów. Żadne.
    Reklamuj. Powodzenia. ;)

    --
    Wojciech Bancer

  • 25. Data: 2007-11-10 23:16:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 10 listopada 2007 22:48
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@e...elsat.net.pl>):

    > news.tpl.pl nie pozwala na cancele z dial-upów. Żadne.
    > Reklamuj. Powodzenia. ;)

    Tepsą to ty mnie nie wkurzaj w ogóle. Bo przez ich zasrane zmienne IP oraz
    anonimowe DSLe to spamerów namierzyć trudno, a do tego ile się nałaziłem za
    tym, żeby moja poczta dochodziła (część adminów założyła, że z definicji
    poczta wysłana z DSLa to spam i musiałem się whitelistować).... A i tak
    usańskie ode mnie nie przyjmują. Na szczęście tam nie piszę :D

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl