  • 1. Data: 2003-01-02 15:15:11
    Temat: Pit 28 - małe pytanko
    Od: lity <m...@w...pl>

    Witam.

    Chodzi mi o PIT 28, a konkretnie o pole J 74.
    Czy w tej pozycji mam wpisać kwoty, jakie fizycznie wpłaciłem w danym
    miesiącu np. w styczniu wpłaciłem za grudzień, w lutym za styczeń,...,
    w listopadzie za październik ???
    Czy też może sumę kwot ryczałtu wyliczonego w danym miesiącu, czyli
    ryczałt za styczeń, luty, marzec,...,listopad ???
    Przepraszam za takie pytanie, ale wypełniam, ten dokument po raz
    pierwszy i nie chcę strzelić gafy :))

    --
    GG: 3705
    Paweł

  • 2. Data: 2003-01-02 19:25:31
    Temat: Re: Pit 28 - małe pytanko
    Od: "EP" <e...@p...onet.pl>

    Za miesiące....czyli te należne i wpłacone za styczeń-listopad.

    EP