  • 1. Data: 2009-12-22 07:35:48
    Temat: Pit-4, też podwójnie?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    właśnie wczoraj wysłałem przelew za pit-4, ale tak mnie zastanawia czy
    przypadkiem też nie powinienem go był wysłać podwójnie... Czy za
    grudzień się wysyła Pit-4 normalnie? Bo w sumie jak podwójnie za
    listopad, to kto by to miał pokrywać?
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2009-12-22 09:55:07
    Temat: Re: Pit-4, też podwójnie?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > grudzień się wysyła Pit-4 normalnie? Bo w sumie jak podwójnie za
    > listopad, to kto by to miał pokrywać?

    Co za pomysl?
    Zaliczki na PIT-4 odprowadza sie zawsze do 20 nastepnego miesiaca.
    Do 20 grudnia za listopad, do 20 stycznia za grudzien.
    Zawsze w takiej wysokosci, w jakiej zostaly pobrane z wtnagrodzen, ktorych
    dotycza.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-12-22 15:34:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    SDD pisze:
    > Co za pomysl?

    A co za pomysł z pitem-5? :D
    Nie zawsze ścieżki posłów pokrywają się ze ścieżkami logiki. :D

    Oki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek