  • 1. Data: 2006-04-20 12:04:01
    Temat: Pit a fundusz emerytalny.
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    Czy wpłaty na fundusz emerytalny odlicza sie gdzies w zeznaniu ?
    Znajomy podrzucił mi pit do wypełnienia.Napisał na kartce kwote wpłaty na
    fundusz emerytalny.Czy na to jest jakas ulga ?

  • 2. Data: 2006-04-20 12:08:33
    Temat: Re: Pit a fundusz emerytalny.
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Konrad M. wrote:

    > Czy wpłaty na fundusz emerytalny odlicza sie gdzies w zeznaniu ?
    > Znajomy podrzucił mi pit do wypełnienia.Napisał na kartce kwote wpłaty
    > na fundusz emerytalny.Czy na to jest jakas ulga ?

    Nie jestem pewien co masz na myśli pod pojęciem Fundusz Emerytalny:
    OFE, IKE, ZUS - emerytalne.... Sprecyzuj. Z tych wymienionych to OFE
    jest zawarte z ZUS, a ZUS się odlicza.