  • 11. Data: 2008-03-15 18:03:29
    Temat: Re: Pit roczny.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-15 12:42 t...@o...pl pięknie wystukał/a:

    > Możliwe, w każdym razie ściągnij sobie PITy 2007 to będziesz miał
    > wszytsko dobrze

    Jednak też trzeba uważać na PIT37 z www.pity.pl.. Mnie wyszła bardzo
    duża kwota do zapłaty podatku i się strasznie zdenerwowałam. Pomimo, że
    była zaznaczona pozycja 1, że rozliczam sie sama, to program bezczelnie
    mnożył mi ten podatek x 2. Musiałam na siłę to zmieniać i uważać, czy
    program znowu nie zmienił na swoje widzimisie.

    --
    animka

  • 12. Data: 2008-03-15 18:52:07
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "admin" napisał:

    > pozdrawiam

    Po co za każdym razem cytujesz wszystko? Wiesz co to jest cięcie cytatów?

    Remek

  • 13. Data: 2008-03-17 08:53:28
    Od: m...@d...pl

    Animka pisze:
    > "... to program bezczelnie
    > mnożył mi ten podatek x 2. Musiałam na siłę to zmieniać i uważać, czy
    > program znowu nie zmienił na swoje widzimisie. ..."

    To jest niemożliwe. W 99% przypadków użytkownik źle pomyślał i
    obliczył.
    Gdy US wezwie "animkę" do skorygowania PIT-a przez nią "poprawionego"
    to proszę ją o sprostowanie cytowanej informacji .

  • 14. Data: 2008-03-17 16:05:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-17 09:53 m...@d...pl pięknie wystukał/a:

> [...]
    > Gdy US wezwie "animkę" do skorygowania PIT-a przez nią "poprawionego"
    > to proszę ją o sprostowanie cytowanej informacji .

    E-Obliczenia podatku:
    Jeśeli w poz.6 zaznaczono kwadrat Nr.1 należy wpisać kwotę z poz.99, w
    pozostalych przypadkach należy wpisać połowę kwoty z poz.99."
    Takie mniej więcej polecenie jest w tym PIT-cie.
    Program sam mi mnożył kwotę z poz.99 x 2 !!
    I tak musiałam przelać do US 40 zł, bo była niedopłata podatku :-(
    Program z www.pity.pl
    Co mogłam zrobić źle?
    Oczywiście jak się US do mnie "odezwie", to sprostuję na tej grupie.

    --
    animka