  • 1. Data: 2002-02-18 15:05:43
    Temat: Pit37 a zasilek z biura pracy.
    Od: "Darek" <k...@p...fm>

    Czy kwoty w rozliczeniu rocznym z zasilkow dla bezrobotnych wpisujemy w
    pit37 F1 w rubryki 1. tj. wynagrodzenie ze stosunku: pracy, sluzbowego,
    spoldzielczegoi z pracy nakladczej......
    Czy w innym wierszu ?

    Z gory dzieki...

  • 2. Data: 2002-02-18 15:45:39
    Temat: Re: Pit37 a zasilek z biura pracy.
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Darek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >pit37 F1 w rubryki 1. tj. wynagrodzenie ze stosunku: pracy, sluzbowego,
    >spoldzielczegoi z pracy nakladczej......

    Napewno nie w rubrykę wynagrodzeń.Robiłam też ten pit-37 ale nie pamiętam
    numeru tej pozycji ale chyba inne jeśli masz instrukcje to tam jest napewno
    podane gdzie.Nie mam przed sobą PIT-u
    Jolka

  • 3. Data: 2002-02-18 17:10:38
    Od: "RZ" <r...@h...pl>

    Użytkownik "Darek" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pit37 F1 w rubryki 1. tj. wynagrodzenie ze stosunku: pracy, sluzbowego,
    > spoldzielczegoi z pracy nakladczej......

    Witam,
    Na kwicie , ktory otrzymales z urzedu pracy masz przeciez zaznaczone do
    ktorej rubryki PITA36/37 masz to wpisac.
    rubryka nr.55- przychod
    56 - dochod
    57 pobrana zaliczka
    podobnie ze skladkami