  • 1. Data: 2002-02-18 13:47:45
    Temat: Ustawa o rachunkowosci
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Witam grupowiczow,
    Mam maly klopot w zwiazku z nowa ustawa o rachunkowosci musimy jako firma
    komputerowa dostosowac dokumentacje do naszych programow i tak w rozdziale 2
    art.10.1. pkt 3b jest napisane, ze:
    "wykaz ksiag rachunkowych, a przy prowadzeniu ksiag (...) przy uzyciu
    komputera-wykazu zbiorow danych tworzacych ksiegi rachunkowe na komp.
    nosnikach danych z okresleniem ich struktury,...." itp., itd.Czy moze ktos z
    Was spotkal sie z przykladowym opisem jak to ma wygladac i gdzie mozna taki
    opis znalezc.

    Dziekuje za pomoc
    Basia

  • 2. Data: 2002-02-19 01:34:28
    Temat: Re: Ustawa o rachunkowosci
    Od: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>

    >.Czy moze ktos z
    > Was spotkal sie z przykladowym opisem jak to ma wygladac i gdzie mozna
> [...]

    Droga Basiu!

    Muszę przyznać, że wymaganie ustawy jest niezbyt sensowne. Ilustracją jest
    to, co napisałem o swoim programie (i wysłałem swoim klientom, będąc
    jednocześnie przekonanym, że żaden biegły rewident nie zechce
    przeczytać...).

    Nie mam też wątpliwości, że taki opis powinni dostarczyć autorzy programu w
    ramach dostosowania go do nowej Ustawy.

    Możesz to przejrzeć na stronie www.finka.com.pl , punkt "Aktualności",
    podpunkt "Wykaz zbiorów tworzących księgi rachunkowez opisem struktury,
    programów i algorytmów"

    Pozdrawiam
    Krzysztof