  • 11. Data: 2017-02-13 18:29:47
    Temat: Re: Pit8c - rachunek maklerski bez transakcji z kosztami prowadzenia - czy powinien być wystawiony?
    Od: ian <i...@g...com>

    > Gdzie jestem pewien, że nie naliczą? Kilka lat temu na okołobankowych
    > forach był cynk, że "mimo że jest w cenniku, to bank nie naliczy" i od
    > kilku lat tak jest, ale - rzeczywiście - jakby się bank uparł, to mógłby
    > za ostatnie 3 lata opłaty naliczyć.

    Mój przypadek potwierdza, że dawniej umarzali, a teraz naliczyli .
    Wykorzystali sytuację i naliczyli za prawie 3 lata nie zachowując się konsekwentnie.

    Właściwie nie miałbym problemu, gdyby wezwanie do zapłaty było za rok.

    Dla mnie doświadcznie, aby nieaktywne konta zamykać, bo regulaminy mogą zmienić w
    każdej chwili i zaskoczyć tj. obciążyć klienta, a "szarpać" się nie mam ochoty.

    Przy okazji bank stracił moją "sympatię", z usług bankowych korzysta cała rodzina,
    więc podejmując nowe decyzje w tym obszarze będę miał to zdarzenie na uwadze.

    Pozdrowienia :)
    ian