  • Data: 2007-02-28 08:52:41
    Temat: Pity
    Od: "Grupa Trzymająca Władzę" <S...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem wątpliwe szczęście pracowania w kadrach polskich m.in. na początku
    tego roku i teraz muszę się m.in. z tego okresu rozliczyć co jest sprawą
    chyba wiadomą. Wciąż zatem czekam na pity od różnych pośredniaków, którzy
    żerowali na mojej wypłacie i od kadr polskich w ogóle takowego pita nie
    dostałem. Dowiedziałem się natomiast dziś, że także dziś jest ostatni dzień
    kiedy powinienem odebrać pita osobiście zatem tu te i moje pytania:
    - Dlaczego oni mi go nie wysłali?
    - Czy z punktu widzenia prawa faktycznie dziś jest ostatni dzień na
    odebranie pita?
    - Co mam zrobić jeśli mi pita nie dadzą bo ten jakiś tam termin minął?