  • 1. Data: 2005-04-09 22:15:01
    Temat: Pity2004
    Od: j...@w...pl (jacek)

    Witam
    Moja żona jest lekarzem stomatologiem i jest zatrudniowna w dwóch zakładach
    stomatologicznych na podstawie umowy o pracę. Jak każdy lekarz płaci składki
    na okręgową izbę lekarską 30 zł miesięcznie. Dodatkowo ubezpieczyła się od
    odpowiedzialności cywilnej 180 zł za rok. Pytanie moje brzmi czy te kwoty
    można odliczyć w zeznaniu roczynym za 2004 rok ?
    Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.
    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-10 03:13:55
    Temat: Re: Pity2004
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jacek wrote:
> [...]
    > można odliczyć w zeznaniu roczynym za 2004 rok ?
    > Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam.

    O nie chce mi się już grzebać, ale zdaje się, że skończyło się w
    ubiegłym roku, czyli odpowiedź brzmi nie.