  • 1. Data: 2003-11-29 19:22:27
    Temat: Plan restrukturyzacji - koncowy wniosek
    Od: "Artur Wojtkowswki / arturwu" <a...@w...pl>

    Witam
    Na 30 dni przed koncem restrukturyzacji trzeba zlozyc do US plan
    restrukturyzacji. Skladal juz ktos z Was taki wniosek? Sa w necie jakies
    wskazowki jak go napisac, ewentualnie moze jakas sciaga?
    Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc :)

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / arturwu

  • 2. Data: 2003-11-29 19:41:18
    Temat: Re: Plan restrukturyzacji - koncowy wniosek
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Artur Wojtkowswki / arturwu wrote:
> [...]
    > wskazowki jak go napisac, ewentualnie moze jakas sciaga?
    > Bede bardzo wdzieczny za wszelka pomoc :)

    Plan???
    Mnie kazali napisać ocenę sytuacji firmy - co się polepszyło, w czym
    restr. pomogła etc. Własnymi słowami.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2003-11-29 20:00:17
    Od: "Artur Wojtkowswki / arturwu" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Hrabia Mol" <kumor@_wytnij_.tarman.pl> napisał w

    > Plan???
    > Mnie kazali napisać ocenę sytuacji firmy - co się polepszyło, w czym
    > restr. pomogła etc. Własnymi słowami.

    A mi...no wlasnie, tragedia. Dali mi 7 stron formatu A4 plus dwa zalaczniki
    :(
    Jak przeczytalem to kilkakrotnie to mam taki metlik w glowie ze zalamka, a
    czas leci. Ten plan mam zlozyc do wtorku i nijak nie potrafie sobie z tym
    poradzic. Plan ktory mam napisac zawiera kilkanascie punktow, te punkty
    zawieraja podpunkty itd. Na koncu jest wykaz zalacznikow:
    -rachunek zyskow i strat za ostatnie 3 lata
    -bilans za ostanie 3 lata
    -rachunek przeplywow pienieznych za ostatnie 3 lata
    -zestawienie zadluzenia
    -opis problemow do rozwiazania i dzialania naprawcze
    -koszty restrukturyzacji i zrodla ich finasowania
    -harmonogram dzialan restrukturyzacyjnych i ich wplyw na wynik finansowy

    Jak oceniam to ma byc tak lekko z 10 stron A4. Tez musiales cos takiego
    pisac? Oczywiscie nie wspomne ze plan restrykturyzacji cytuje: "...musi byc
    dokumentem spojnym, kompletnym i wiarygodnym."

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / arturwu

  • 4. Data: 2003-11-30 11:10:12
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Artur Wojtkowswki / arturwu wrote:

    > A mi...no wlasnie, tragedia. Dali mi 7 stron formatu A4 plus dwa zalaczniki
    > :(

    Zaraz zaraz - plan... Czy ty teraz kończysz restr, czy zaczynasz????

    > -rachunek zyskow i strat za ostatnie 3 lata

    Jeżeli prowadziłeś działalność to powinieneś to przecież mieć w papierach.

    > -bilans za ostanie 3 lata
    Jeżeli sporządzasz bilans to go musisz mieć. Jeżeli nie to IMHO
    poprzedni punkt załatwia sprawę.

    > -rachunek przeplywow pienieznych za ostatnie 3 lata
    A to ciekawostka. Może chodzi o zaległości, brak płynności finansowej??
    Ja robiłem wykaz wymagalnych wierzytelności i zadłużeń.

    > -zestawienie zadluzenia
    To chyba jasne

    > -opis problemow do rozwiazania i dzialania naprawcze
    To już specyfika firmy ale chyba musisz wymyślić i podkreślić, jak
    wstrzymanie egzekucji i umorzenie należności uratuje firmę.
    Poza tym myślę, że jak znasz przyczynę tarapatów przedsiębiorstwa to
    potrafisz ją opisać i opisać także sposób rozwiązania tych problemów -
    przynajmniej teoretyczny.

    > -koszty restrukturyzacji i zrodla ich finasowania
    Hy - miałem takie pytanie podczas wstępnych działań. Stwierdziłem, że w
    razie czego pożyczę od rodziny ;)

    > -harmonogram dzialan restrukturyzacyjnych i ich wplyw na wynik finansowy
    Dalej jestem głupi bo niektóre wymienione przez Ciebie dokumenty
    sugerują rozpoczęcie restr. a ten np. dobry byłby na koniec.
    Jeżeli to rozpoczęcie to musisz zrobić prognozy - w miarę wiarygodne
    (przynajmniej na papierze).

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 5. Data: 2003-11-30 11:28:18
    Od: "Artur Wojtkowswki / arturwu" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Hrabia Mol" <kumor@_wytnij_.tarman.pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz zaraz - plan... Czy ty teraz kończysz restr, czy zaczynasz????

    Koncze

    > Jeżeli prowadziłeś działalność to powinieneś to przecież mieć w papierach.

    Dzialalnosc prowadzilem i jest to jednoosobowa firma na zasadach ogolnych.

> [...]
    > Poza tym myślę, że jak znasz przyczynę tarapatów przedsiębiorstwa to
    > potrafisz ją opisać i opisać także sposób rozwiązania tych problemów -

    Ok.

    > Hy - miałem takie pytanie podczas wstępnych działań. Stwierdziłem, że w
    > razie czego pożyczę od rodziny ;)

    Ja tez rok temu przy przystepowaniu do restrukturyzacji juz cos takiego
    robilem a teraz dostalem instrukcje i wychodzi na to ze musze to powielac.

> [...]
    > sugerują rozpoczęcie restr. a ten np. dobry byłby na koniec.
    > Jeżeli to rozpoczęcie to musisz zrobić prognozy - w miarę wiarygodne

    Wlasnie tez mnie to zmylilo. Jestem juz w ostatniej fazie restrukturyzacji,
    za miesiac ma zostac wydana decyzja o zakonczeniu tego procesu a tu mi
    wymyslaja dokumenty takie same jak na poczatku (czyli rok temu). Ja wyzej
    przytoczylem tylko same zalaczniki a to co oni wymagaja to koszmar :)
    Wlasnie po tym co pisales zastanawiam sie czy aby w US nie dali mi
    instrukcji calej restrukturyzacji bo jak slusznie zauwazyles i ja to
    potwierdzam wiele elementow tego planu juz wykonalem na samym poczatku.

    Wielkie dzieki za podpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / arturwu

  • 6. Data: 2003-11-30 15:01:48
    Od: "Sławek" <w...@r...com>

    Użytkownik "Artur Wojtkowswki / arturwu" <a...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bqarln$3ms$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam
    > Na 30 dni przed koncem restrukturyzacji trzeba zlozyc do US plan

    Restrukturyzacja została przedłużona do Kwietnia 2004, oczywiście dla tych
    podmiotów które w chwili obecnej mają problemy ze spełnieniem warunków.

    Sławek

  • 7. Data: 2003-11-30 20:40:42
    Od: "Artur Wojtkowswki / arturwu" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sławek" <w...@r...com> napisał w wiadomości

    > Restrukturyzacja została przedłużona do Kwietnia 2004, oczywiście dla
    >tych
    > podmiotów które w chwili obecnej mają problemy ze spełnieniem >warunków.

    Moglbys podac jakies blizsze dane, jakies rozporzadzenie, ewentualnie gdzie
    to przeczytales bo nic nie moge znalesc na ten temat.
    Bede bardzo wdzieczny.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / arturwu

  • 8. Data: 2003-12-01 08:40:12
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    > Moglbys podac jakies blizsze dane, jakies rozporzadzenie, ewentualnie gdzie
    > to przeczytales bo nic nie moge znalesc na ten temat.

    Ja też dostałem taką informację ale w ZUS (i chyba tylko ZUS to
    dotyczy). US kończy (chyba) w terminie ustawy.

    --