  • 1. Data: 2003-11-29 23:39:49
    Temat: czy wyszczególniać na fakturze
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Witam!

    Załóżmy, że kupuję dla klienta procesor, ale będę sprzedawał usługę
    (modernizacja komputera). Wpisuję więc procesor do KPiR w kolumnę 10 i
    wystawiam klientowi fakturę na usługę. Czy muszę jakoś zaznaczać, że w
    ramach tej usługi była także sprzedaż procesora (np. umieszczać go na
    fakturze jako oddzielną pozycję), żeby nagle jakiś urzędnik nie
    przyczepił się, że kupiłem procesor, a potem rozpłynął się on w
    powietrzu? Dotychczas do świadczenia usług nie potrzebowałem materiałów
    i stąd takie głupie pytanie :-)

    Maciek

  • 2. Data: 2003-12-02 05:44:31
    Temat: Re: czy wyszczególniać na fakturze
    Od: "PiracyOEM" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek Bartnik" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyczepił się, że kupiłem procesor, a potem rozpłynął się on w
    > powietrzu? Dotychczas do świadczenia usług nie potrzebowałem materiałów

    Na fakturze umieszczasz to co sprzedales. Jezeli nie sprzedales procesora, a
    jedynie naprawiles komputer, to nie musisz. To tak, jakby firma budowlana
    fakturowala cagly, kolki, beton, okna, a nie wykonanie budynku. Zakup
    procesora traktuj jako zakup materialow do wykonania uslugi.