  • 1. Data: 2002-02-21 01:24:02
    Temat: Płatnik
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Uprzejmie proszę o podanie adresu strony internetowej ZUS-u.
    Na mojej płytce nie ma, a koleżanka chce sobie ściągnąć instalkę
    Płatnika.

    Z góry serdecznie dziekuję

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 2. Data: 2002-02-21 02:28:27
    Temat: Re: Płatnik
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w
    wiadomości news:3C744C30.3034558@friend.pl...
    > Uprzejmie proszę o podanie adresu strony
    internetowej ZUS-u.
    > Na mojej płytce nie ma, a koleżanka chce sobie
> [...]

    Podaję linka
    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm

    wybierz z mapki serwer który jest najbliżej Ciebie

    Sark

  • 3. Data: 2002-02-21 11:19:16
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Sark napisał(a):

    > Podaję linka
    > http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm
    > wybierz z mapki serwer który jest najbliżej Ciebie

    Jeszcze raz serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 4. Data: 2002-02-22 17:25:26
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kaja" <f...@f...pl> wrote in message news:3C744C30.3034558@friend.pl...
    > Uprzejmie proszę o podanie adresu strony internetowej ZUS-u.
    > Na mojej płytce nie ma, a koleżanka chce sobie ściągnąć instalkę
    > Płatnika.
    >
    > Z góry serdecznie dziekuję

    ja "sciagnalem" z adresu

    ZUS o Krakow
    ul Pedzichow 27
    31-152 krakow

    po 60 sekundach mialem gotowa plytke,

    lecz trzeba przyznac, ze akurat bylo mi po drodze...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-02-22 20:50:09
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Boguslaw Szostak napisał(a):

> [...]
    > 31-152 krakow
    > po 60 sekundach mialem gotowa plytke,
    > lecz trzeba przyznac, ze akurat bylo mi po drodze...

    :-)

    Ja mam i plytkę i na dysku, tylko nagrywarki nie mam, a płytki nie chciałam
    dawać mało znajomej osobie i podpowiedziałam jej, żeby sobie ściągnęła z
    internetu....Tylko wypadało mi podać jej ten adres internetowy.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 6. Data: 2002-02-23 08:57:48
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kaja" [...]
> [...]
    > dawać mało znajomej osobie i podpowiedziałam jej, żeby sobie ściągnęła z
    > internetu....Tylko wypadało mi podać jej ten adres internetowy.

    najczesciej uraje sie to "by brutal force".

    www.zus.pl

    i przez odpowiednie linki ....

    Ale jesli ktos ma to sciagac przez telefon, to stanowczo szybciej jest
    zciagnac plytke z najblizszego oddzialu ZUS.

    Boguslaw