  • 1. Data: 2004-03-12 11:27:32
    Temat: Płatnik 6.02.001
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Witam
    nowinka :-) taka sobie .. cieszcie się informatycy :-D

    Pozdrawiam :-)

  • 2. Data: 2004-03-12 11:34:42
    Temat: Re: Płatnik 6.02.001
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Bunio" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > nowinka :-) taka sobie .. cieszcie się informatycy :-D

    A skąd ta nowinka, na stronach ZUS nic jeszcze nie słychać ?

    Tomek

  • 3. Data: 2004-03-12 11:40:19
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Witam
    > nowinka :-) taka sobie .. cieszcie się informatycy :-D
    > Pozdrawiam :-)

    Bunio ......... a podasz stronę, gdzie to widać
    ja wszędzie widzę
    6.01.001
    gdzie Ty widzisz
    6.02.001

    podaj adres ?????

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2004-03-12 11:42:14
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-03-12 12:34, Użytkownik Tomek napisał:

    > A skąd ta nowinka, na stronach ZUS nic jeszcze nie słychać ?

    hm ..... z pewnych zródeł

    Wersja 6.02.001 programu Płatnik powstała w celu
    zapewnienia realizacji wymogów wynikających z :

    ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o służbie zastępczej (Dz.U. nr
    223, poz. 2217)

    ustawy z 14 listopada 2003r. o zmianie ustawy Kodeks Pracy oraz o
    zmianie niektórych innych ustaw ( Dz.U. Nr 213, poz. 2081)

    rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2003r. w sprawie
    wzoru bankowego dokumentu płatniczego należności z tytułu składek, do
    których poboru zobowiązany jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych (Dz.U. nr
    164, poz. 1586),

    nowelizacji rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
    z dnia 4 grudnia 1998r. w sprawie wzorów zgłoszeń (Dz.U. Nr 149, poz.
    982).

    Nowa wersja programu Płatnik oprócz uaktualnień w zakresie
    > weryfikacji dokumentów i wyliczeń, poprawy błędów zidentyfikowanych w
    > wersji 6.01.001, wprowadza kilka nowości:
    > * umożliwiono dodawanie dokumentów ZUS IWA z poziomu widoku do
    zestawu > dokumentów,
    > * wprowadzono zmiany w obsłudze dokumentów płatniczych:
    > * zmieniono strukturę dokumentu płatniczego, zostało dodane pole
    > "Numer decyzji/umowy/tytułu wykonawczego",
    > * dokumenty przelewu w postaci plików tekstowych będą generowane
    tylko > dla rachunków bankowych w standardzie NRB,
    > * umożliwiono pozycjonowania wydruku dokumentu płatniczego
    niezależnie > od tego czy jest to kompletny wydruk, czy tylko nadruk na
    formularzu,
    > * w parametrach programu zmieniono numeru rachunków bankowych ZUS,
    > * podczas tworzenia dokumentu ZUS ZBA umożliwiono wybór z listy
    > numerów rachunków bankowych płatnika zarejestrowanych w kartotece,
    > * na dokumencie ZUS ZWUA został wprowadzony mechanizm kopiowania daty
    wyrejestrowania i kodu przyczyny wyrejestrowania,
    > * umożliwiono zmianę statusu kartotek osób ubezpieczonych za pomocą
    Kreatora aktualizacji status ubezpieczonych lub podczas aktualizacji
    wykonywanej w trakcie potwierdzania dokumentów ZUS ZWUA, ZUS ZUA i ZUS
    ZZA (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 5.2.9 Aktualizacja
    statusu ubezpieczonych),
    > * wprowadzono zmiany w obsłudze dokumentu ZUS RMUA, zmiany obejmują
    dostosowanie dokumentu ZUS RMUA do obowiązującego formularza i polegają
    > na:
    > * zmianie sposobu drukowania kodu tytułu ubezpieczenia; do opisu
    > został dołączony również numer kodu,
    > * z części dotyczącej informacji o przekazywaniu składek na
    > ubezpieczenie zdrowotne usunięto informację o oświadczeniu płatnika,
    > * została zmieniona zasada numerowania bloków; teraz każdy blok na
    > dokumencie ma stały numer odpowiadający formularzowi papierowemu, w
    > przypadku gdy dla ubezpieczonego nie będzie występowała pozycja
    raportu > odpowiadająca blokowi na formularzu papierowym wówczas blok
    taki nie > będzie drukowany i numer będzie pomijany na dokumencie ZUS RMUA,
    > * została zablokowana możliwość weryfikacji dokumentów oraz zestawów
    > dokumentów o statusach Wysłany, Potwierdzony i Historyczny, w obecnej
    > wersji programu weryfikacji podlegają tylko tworzone dokumenty mające
    > status Wprowadzony, dotyczy to również zestawów,

    > * ograniczono dołączanie do zestawu i wysyłanie dokumentów o
    statusach Potwierdzony, Historyczny i Wysłany,

  • 5. Data: 2004-03-12 12:34:48
    Od: Bunio <a...@b...pl>

    Dnia 2004-03-12 12:40, Użytkownik fart napisał:

    > podaj adres ?????

    pewnie jeszcze trzeba czekać :-(

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-03-30 16:20:18
    Od: Ja<d...@d...pl>

    Trzeba być wyjątkowym kretynem, żeby zaśmiecać taką domenę.
    Informatycy ubolewają nad takimi debilami.

    Informatyk

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-03-31 08:44:59
    Od: fiszaj<f...@o...pl>

    Wiadomość okazała się jak najbardziej prawdziwa, a ubolewać trzeba
    nad tym, że wersja ta jest nieosiąglana z powodu ignoracji ZUS-u.
    Może ktoś zna jakiś mirror do tego pliku?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-03-31 18:47:16
    Od: Grażyna <g...@p...onet.pl>

    Właśnie go ściągam 90MB , a krew mnie zalewa. Gdy pobieram co innego mam
    transfer rzędu 60-90kb, a z serwera ZUS ciągnąc FleshGetem z trzech serwerów
    jednocześnie mam od 2do 10 kb . Kpina w zywe oczy , a panienki w tej instutucji
    na dzisiejszy telefon odpowiadają - jeszcze nie mamy płyt.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-04-01 14:06:09
    Od: Greg<g...@g...pl>

> [...]
    tej instutucji
    > na dzisiejszy telefon odpowiadają - jeszcze nie mamy płyt.

    Mam to samo jakie łącze oni tam mają, albo serwer chyba nie
    pamięta kiedy był modernizowany ? Kpina!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-04-09 08:26:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 31 Mar 2004 18:47:16 GMT, Grażyna <g...@p...onet.pl> wrote:

    >Właśnie go ściągam 90MB , a krew mnie zalewa.
    A nie wystarczy Ci wersja okrojona 20 MB?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl