  • 1. Data: 2004-03-12 11:28:13
    Temat: Wynagrodzenie za czas choroby
    Od: "Monika" <monika_kropka_milner@desktop_kropka_com_kropka_pl.invalid>

    Jak się wylicza podstawę wynagrodzenia za czas choroby. Myślałam że
    wynagrodzenie z 6 ostatnich miesięcy (brutto - składki na ub. społ) ale mój
    program liczy inaczej. Jeśli pracownik chorował w lutym to biorę do
    wyliczenia styczeń, grudzień, listopad, październik, wrzesień i sierpień?

    Pozdrawiam Monika

  • 2. Data: 2004-03-12 13:23:05
    Temat: Re: Wynagrodzenie za czas choroby
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

> [...]
    > program liczy inaczej. Jeśli pracownik chorował w lutym to biorę do
    > wyliczenia styczeń, grudzień, listopad, październik, wrzesień i sierpień?

    Tak- jeśli to nie jest pracownik akordowy. Nie jest to takie oczywiste
    (brutto-składki na ub. społeczne)
    czasem składnik wchodzi do brutta , a nie wchodzi do podstawy ubezpieczeń
    emer-rent.
    Sprawa zaczyna sie tez komplikować jeśli pracownik w ciągu tych 6-ciu m-cy
    chorował lub miał urlop bezpłatny.
    Aby to wyjaśnić dokładnie trzeba znać konkretny przypadek naliczania
    średniej.
    Pozdrowienia