    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Płatnik 6.02 problem - zawias komputera
    Date: Tue, 27 Jul 2004 12:22:20 +0200

    PawełJ wrote:

    > komputer.
    > dzieje.
    > Napisz jeszcze na czym jest baza.
    > No i sprawdź sobie czy nie masz jakiegoś wirusa. Niewiele wspólnego ma
    > import dokumentów ze sterownikami do drukarki.
    > Jeżeli baza na accesie to poszukaj w archiwum tej grupy bo ktoś pisał
    > co należy zainstalować jak są problemy z bazą

    Wbrew pozorom sterowniki drukarki mają dużo wspólnego z importem. W
    czasie importu jest tworzony piękny gotowy do wydruku raport. W tym
    celu program (za pośrednictwem windowsów) przepytuje sterownik drukarki
    domyślnej o szereg parametrów. Robi to zapewne na tyle nietypowo, że
    wiele sterowników nie potrafi odpowiedzieć. Gdy instalowałem wersję 5.0
    płatnika w dwu firmach musiałem zmieniać sterowniki na inne bo
    wykonanie importu było niemożliwe. Zazwyczaj wybierałem jakiś standard
    typu HP LJ 4.