  • 1. Data: 2004-07-18 14:28:51
    Temat: odliczenia za szkole
    Od: "MojeDzwonki.pl" <b...@M...pl>

    Przegladam strone mojej szkoly i... zglupialem...

    Z tego co pamietam, to za ten rok nie bedzie mozna odpisywac sobie kosztow
    poniesionych na szkole (czesne, szkolenia, etc.)... Ale moja "wspaniala"
    szkola raczy mnie informacja na jednej z podstron, ze czesne bede mogl
    odpisac sobie od podatku... na drugiej, ze nie...

    Jak zatem jest ???

    pzdr

  • 2. Data: 2004-07-19 07:39:22
    Temat: Re: odliczenia za szkole
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "MojeDzwonki.pl" <b...@M...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szkola raczy mnie informacja na jednej z podstron, ze czesne bede mogl
    > odpisac sobie od podatku... na drugiej, ze nie...

    W 2004 roku nie mo juz odliczeń za szkołe i dokształcanie czyli druga strona
    mówi prawde.
    Wiola