  • 21. Data: 2004-06-10 21:07:47
    Temat: Re: Płatnik - jak robić zapasowa kopie
    Od: wlon <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Przepraszam, ale.... niedobrze mi się robi, jak czytam niektóre
    wypowiedzi. Mogę to zrozumieć tylko jednoznacznie - osoby wypowiadające
    się nie mają nic wspólnego z instalacją Płatnika na różnych platformach
    czy sercerach. A pisanie o pakietowym nagrywaniu graniczy z głupotą i
    samozniszczeniem się!!!! Jeszcze nie zdarzyło się, aby po kilku
    miesiącach BEZPIECZNIE odczytać tak nagrane dane!
    I niech ktoś spróbuje odtworzyć po padzie systemu np. XP z hasłami i
    uprawnieniami Administratora Płatnika! Życzę powodzenia!

    Prosze Pasństwa!
    JEDYNA słuszna metoda, w przypadku bazy MSAccess - to metoda Maddy!
    KOPIA CAŁEGO KATALOGU z zastrzeżeniem, że należy PAMIĘTAĆ hasła!!!
    Po padzie należy NAJPIER od nowa zainstalować NOWEGO Płatnika, a po
    restarcie komputera !!!!!!! (bardzo ważne!!) nadgrać z płyty. Oczywiście
    instalujemy dokładnie tak samo, jak to było wcześniej - te same dyski
    (np. C:, D:) i te same katalogi! Inaczej nici z tego!
    A hasło pamiętane jest w rejestrze Windozy!

    Zupełnie inaczej instaluje się i robi kopię w przypadku SQLa! Tu lepiej
    niech robi to nadworny informatyk, bo za dużo by pisać, a i tak dla
    niektórych to "czarna skrzynka". Przede wszystki trzeba najpierw
    zatrzymać motor bazy danych! A potem kopiować.

    Pozdrawiam
    W.Ł.

  • 22. Data: 2004-06-10 22:54:37
    Od: Krzysztof Gołębiak <g...@d...wytnij.to.pl>

    wlon napisał(a):
    > Witam
    Również
    > Przepraszam, ale.... niedobrze mi się robi, jak czytam niektóre
    Mnie również!
    > wypowiedzi. Mogę to zrozumieć tylko jednoznacznie - osoby wypowiadające
    > się nie mają nic wspólnego z instalacją Płatnika na różnych platformach
    A na jakiej platwormie jeszcze chodzi płatnik oprócz Windows?

    > czy sercerach. A pisanie o pakietowym nagrywaniu graniczy z głupotą i
    > samozniszczeniem się!!!! Jeszcze nie zdarzyło się, aby po kilku
    > miesiącach BEZPIECZNIE odczytać tak nagrane dane!
    Bzdury wypisujesz człowieku!

    > I niech ktoś spróbuje odtworzyć po padzie systemu np. XP z hasłami i
    > uprawnieniami Administratora Płatnika! Życzę powodzenia!
    Nie widzę żadnego probelmu

    > JEDYNA słuszna metoda, w przypadku bazy MSAccess - to metoda Maddy!
    > KOPIA CAŁEGO KATALOGU z zastrzeżeniem, że należy PAMIĘTAĆ hasła!!!
    Bzdura! wystarczy tylko baza w pliku *.mdb

    > instalujemy dokładnie tak samo, jak to było wcześniej - te same dyski
    > (np. C:, D:) i te same katalogi! Inaczej nici z tego!
    Bzdura! Można zainstalować w dowolnej lokalizacji, wystarczy później
    wskazać właściwą bazę

> [...]
    > niektórych to "czarna skrzynka". Przede wszystki trzeba najpierw
    > zatrzymać motor bazy danych! A potem kopiować.
    Bzdura! Kopię wykonuję się przy pomocy narzędzia osql przy włączonym
    serwerze!

    --
    Rownież pozdrawiam
    Krzysztof Gołębiak

  • 23. Data: 2004-06-11 13:02:51
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 cze o godzinie 23:07, na pl.soc.prawo.podatki, wlon napisał(a):

    > Przepraszam, ale.... niedobrze mi się robi, jak czytam niektóre
    > wypowiedzi.

    Z całym szacunkiem - to nie czytaj - kto Ci każe?

    > Mogę to zrozumieć tylko jednoznacznie - osoby wypowiadające
    > się nie mają nic wspólnego z instalacją Płatnika na różnych platformach
    > czy sercerach.
    ^^^^^^^^^
    Chodzi Ci zapewne o serwer? :P
    Jak słusznie zauważył Krzysztof G. - na jakich /platformach/
    pracujesz/owałeś z Płatnikiem? - ROTFL^^^^

    > A pisanie o pakietowym nagrywaniu graniczy z głupotą i
    > samozniszczeniem się!!!! Jeszcze nie zdarzyło się, aby po kilku
    > miesiącach BEZPIECZNIE odczytać tak nagrane dane!

    Stosujesz nośniki CDR/W kupione z jakiejś zapchlonej stodole po 0,04
    złotego to co się dziwisz? Kto Ci każe/poleca stosowanie nośników
    "noname"??
    Właśnie - sam się zniszczasz.

    > I niech ktoś spróbuje odtworzyć po padzie systemu np. XP z hasłami i
    > uprawnieniami Administratora Płatnika! Życzę powodzenia!

    Co w twoim mniemaniu oznacza /pad systemu/ ?? Od tego zależy odpowiedż -
    mógłbym z Tobą podjąć /rękawicę/ w tej materii, ale.....o tym poniżej.

    > Prosze Pasństwa!
    > JEDYNA słuszna metoda, w przypadku bazy MSAccess - to metoda Maddy!
    > KOPIA CAŁEGO KATALOGU z zastrzeżeniem, że należy PAMIĘTAĆ hasła!!!

    bardzo radykalnie stwierdzasz....szkoda tylko że nie masz _absolutnie_
    racji. LOL

    > Po padzie należy NAJPIER od nowa zainstalować NOWEGO Płatnika, a po
    > restarcie komputera !!!!!!! (bardzo ważne!!)

    ...tutaj jest kolejny punkt o którym już pisałem wyżej, a dokończę
    niżej.....

    > nadgrać z płyty. Oczywiście instalujemy dokładnie tak samo, jak to było wcześniej -
    te same dyski
    > (np. C:, D:) i te same katalogi! Inaczej nici z tego!

    ROTFL na maxa

    > A hasło pamiętane jest w rejestrze Windozy!

    Ehhhh...poczytaj - na pewno Ci się przyda:
    http://platnik.fork.pl/index.php

    > Zupełnie inaczej instaluje się i robi kopię w przypadku SQLa! Tu lepiej
    > niech robi to nadworny informatyk, bo za dużo by pisać, a i tak dla
    > niektórych to "czarna skrzynka".

    No właśnie...za dużo by pisać.
    Rozpisałeś, i zrobiłeś z siebie tylko totalnego /informatyka/ :P
    Przede wszystkim, jak pisałem wyżej, mógłbym podnieść /rękawicę/ ale ...nie
    ma z kim - z tych wywodów które tu przedstawiłeś sugeruje lepiej byś zajął
    się np. pieczeniem droźdżówek - a nie negowaniem poważnych porad.
    Twoja /kariera/ w Usenecie jest dosyć ciekawa......http://tiny.pl/hql

    Nie niszcz się chłopie, nie niszcz...... :D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 24. Data: 2004-06-20 23:36:23
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 10. czerwca 2004 23:07 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane wlon:

> [...]
    > I niech ktoś spróbuje odtworzyć po padzie systemu np. XP z hasłami i
    > uprawnieniami Administratora Płatnika! Życzę powodzenia!

    Ależ Waćpan gupoty pociskasz.

> [...]
    > instalujemy dokładnie tak samo, jak to było wcześniej - te same dyski
    > (np. C:, D:) i te same katalogi! Inaczej nici z tego!

    Nici, szpulki, szklane kulki.... To zwykła baza akcesowa i działa nawet w
    Accessie, bez Płatnika. Ino hasło trzeba pamiętać i tyle.

    > A hasło pamiętane jest w rejestrze Windozy!

    Nie wiem, może Twoja księgowa o wdzięcznym imieniu Windoza, zapisała sobie
    to w rejestrze jakowymś. Moja zapisuje w notesie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 25. Data: 2004-06-21 08:40:46
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Nie wiem, może Twoja księgowa o wdzięcznym imieniu Windoza, zapisała
    sobie
    > to w rejestrze jakowymś. Moja zapisuje w notesie.

    No Panie Tristanie ;)
    Haslo bazy w postaci zakodowanej jest trzymane w rejestrach - przecież jak
    odpalasz płatnika to nie podajesz hasła więc skądś je musi brać.
    A jak je rozkodować? fork.pl (chyba)
    A w notesie to raczej administrator powinien je mieć.

    Janusz

  • 26. Data: 2004-06-21 22:12:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 21. czerwca 2004 10:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Jano:

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał

    > sobie
    >
    > No Panie Tristanie ;)
    > Haslo bazy w postaci zakodowanej jest trzymane w rejestrach -

    No i?

    > przecież jak
    > odpalasz płatnika to nie podajesz hasła więc skądś je musi brać.

    No. Z Rejestru Windows. A przedpiszca wspominał coś o pani imieniem Windoza,
    która być może również posiada osobiste notatki, zwane ze staropolska
    rejestrem.

    > A w notesie to raczej administrator powinien je mieć.

    Nie chce mi się. I tak zgubię. A ona jest porządna :)