  • 1. Data: 2004-09-09 08:08:00
    Temat: Płatnik - poradnik szukam
    Od: "Jacek" <n...@p...onet.pl>

    Witam !

    Szukam poradnika o nazwie "Zasady komunikacji pomiędzy płatnikiem, Centrum
    Certyfikacji i Punktem Rejestracji".
    Przy okazji zapytam.
    Mam problem z odnowieniem certyfikatu W03.Upłynął termin i była zmiana
    (wpisanie województwa w danych płatnika).Nie wiem jaką opcję wybrać przy
    tworzeniu wniosku o odnowienie certyfikatu - zmianę danych czy odnowienie.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2004-09-09 13:12:56
    Temat: Re: Płatnik - poradnik szukam
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tworzeniu wniosku o odnowienie certyfikatu - zmianę danych czy odnowienie.

    Jezeli termin upłynął to najbezpieczeniej złożyc W01

    Darek

  • 3. Data: 2004-09-12 19:29:24
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Jezeli termin upłynął to najbezpieczeniej złożyc W01
    A potem dowiedzieć się w zus, że przysługuje jeden certyfikat dla jednego
    płatnika. A że mu się data skończyła no to już nieważne. certyfikat zus
    wydał (to jest odpowiedź z zus).
    Ja bym złożył w03 o odnowienie a nie modyfikację.
    Tylko czy wcześniej nie musi być złożone zfa/zpa ze zmianą danych
    adresowych?
    Co i tak nie zmienia faktu, że w03 jest potrzebne

    PawełJ