  • 1. Data: 2004-09-09 08:35:44
    Temat: ZUS - niepelny etat a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Arek" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    sytuacja jest taka. Moja zona zatrudniona jest na niepelny etat (8godz
    tyg. - etat 20godz). Istnieje prawdopodobienstwo ze bedzie musiala zalozyc
    dzialalnosc gospod. Mam pytanie, czy od tej dzialalnosci bedzie musiala
    odprowadzac skladki w pelnej wysokosci czy tez tylko zdrowotne.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2004-09-09 08:47:22
    Temat: Re: ZUS - niepelny etat a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialalnosc gospod. Mam pytanie, czy od tej dzialalnosci bedzie musiala
    > odprowadzac skladki w pelnej wysokosci czy tez tylko zdrowotne.

    Tylko zdrowotne, o ile wynagrodzenie z UoP będzie równe lub większe 824
    brutto (wymiar czasu pracy nie jest istotny)

    Sprawdź w poprzednich postach - niedawno była spora dyskusja na ten temat.

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński