  • 1. Data: 2004-12-05 18:23:19
    Temat: Płatnik - reinstalacja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Wybaczcie mały OT ale tu chyba znajde najwiecej osób na co dzien
    pracujacych z platnikiem.
    Otóz zwalił mi sie system, zrobiłem format c i cała reinstalke - platnik
    jest zainstalowany na D (oczywiscie WindwsXP)
    Mam katalog platnika i wszystko w srodku - czy jak normalnie zainstaluje
    platnika do tego katalogu, to nic sie nie stanie z baza danych?
    Czy moze trzeba postapic jakos bardziej wyrafinowanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-12-05 18:40:21
    Temat: Re: Płatnik - reinstalacja
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
    w wiadomości <news:05122004.09CB66E2@budzik61.poznan.pl> wstukał:

    > Mam katalog platnika i wszystko w srodku - czy jak normalnie zainstaluje
    > platnika do tego katalogu, to nic sie nie stanie z baza danych?
    > Czy moze trzeba postapic jakos bardziej wyrafinowanie?

    "Bardziej wyrafinowanie":
    - istniejący katalog na bok
    - instalacja
    - nadpisanie (ewentualnie import)

    HTH

    --
    SF98068 - PSP provides a complete list of Version 5 Release 1.0 +++
    +++++++++ PTFs in Error. Users who regularly order and apply +++++

  • 3. Data: 2004-12-05 22:22:34
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > platnika do tego katalogu, to nic sie nie stanie z baza danych?
    > Czy moze trzeba postapic jakos bardziej wyrafinowanie?

    pomocna ci raczej bedzie strona
    www.platnik.fork.pl

    --
    #####################
    Raku

  • 4. Data: 2004-12-06 07:13:39
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>
> [...]

    radziłbym zacząć od wersji 5 z wszystkimi upgradami po kolei aż do wersji
    6.02.001
    > - nadpisanie (ewentualnie import)
    wgrać starą bazę i podłączyć się doniej

    Temat przerabiany ale na w98.

  • 5. Data: 2004-12-07 22:53:56
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > platnika do tego katalogu, to nic sie nie stanie z baza danych?
    > Czy moze trzeba postapic jakos bardziej wyrafinowanie?

    1) instalujesz program płatnika (najnowsza wersja) bez tworzenia bazy,
    2) instalujesz ostatnią aktualizację,
    3) kopiujesz do katalogu c:\program files\prokom software\ płatnik plik MDB
    (baza danych)
    4) uruchamiasz program płatnika
    5) wskazujesz skopiowany plik bazy danych
    6) Program płatnika wczyta bazę i można pracować, chyba że ostatnia Twoja
    wersja programu była starsza niż zainstalowana na nowo, wówczas program
    poprosi o konwersję bazy.. rób co ci wówczas każe.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2004-12-07 23:11:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > platnika do tego katalogu, to nic sie nie stanie z baza danych?
    > Czy moze trzeba postapic jakos bardziej wyrafinowanie?

    Dzieki, odpowiem sobie sam bo wszystko okazało sie znacznie prostsze niz
    pisaliscie
    Otóz wystarczy zainstalowac jeszcze raz platnika, nie tworzac bazy danych a
    przy uruchamianiu platnik sam zapyta gdzie jest baza danych - wskazuje
    stara baze danych i wszystko dziala!!! Tak wiec nie trzeba nadpisywac
    katalogów, tymbardziej zaczynac od wczesniejszych wersji, zwlaszcza ze dla
    mnie pierwsza to była wlasnie 6.02.001, a hasło pamietam wiec...
    Ale oczywiscie dziekuje wszystkim za chec pomocy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-12-08 01:11:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Grzegorz W. g...@p...onet.pl ...

    > 1) instalujesz program płatnika

    [itd]

    dzieki, wlasnie tak zrobiłem. Okazało sie proste, ale wolałem jednak
    najpierw zapytac, bo potem okazałoby sie ze jednak o czyms nie wiedziałem
    i... krach!!! Wielkie dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-12-08 08:52:50
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wersja programu była starsza niż zainstalowana na nowo, wówczas program
    > poprosi o konwersję bazy.. rób co ci wówczas każe.

    U mnie po takim eksperymencie wszystko było Ok do czasu piewrwszego
    wydruku ;)
    Jak sobie z tym poradziłem - napisałem już wcześniej.

  • 9. Data: 2004-12-08 12:26:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Jano m...@h...gula ...

    > U mnie po takim eksperymencie wszystko było Ok do czasu piewrwszego
    > wydruku ;)
    > Jak sobie z tym poradziłem - napisałem już wcześniej.

    u mnie zadziałalo zwykle wskazanie poprzedniej bazy danych nowej
    instalacji. Problemów nie ma - takze z drukowaniem wszystko ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")