  • Data: 2007-04-28 08:25:04
    Temat: Płatności kartą z konta osobistego a KUP i Kpir
    Od: e...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam mały dylemat. Trochę wczoraj pogooglowałem i poszukałem, ale nie
    znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak. Za paliwo,
    które sobie wrzucam w KUP, płacę kartą z konta osobistego. Konto
    osobiste nie jest zgłoszone w US. Jak to wygląda w świetle prawa, czy
    tak można. Bo jeżeli się będą podczas kontroli czepiać i wyrzucą mi to
    kosztów, to będzie to jakiś cholerny absurd, ponieważ tak samo mógłbym
    przelać sobie pieniądze z konta firmowego na konto osobiste. Pobrać tą
    samą kartą w bankomacie pieniądze i nimi zapłacić za paliwo. Dla mnie
    sytuacja jest taka sama, więc mam pytanie jak do tego podchodzi US.
    Czy mam wszystkie faktury za paliwo wyrzucać z KUP (a mam tego sporo)?

    PS. Mam konto w mBanku, gdzie konta osobistego nie można wykorzystywać
    do prowadzonej działalności gospodarczej.

    Dzięki za odp.

    Pozdrawiam,
    McWilk