  • 1. Data: 2006-02-25 23:08:37
    Temat: Podatek dochodowy (do kiedy i czy potrzebny jakiś papier?)
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Do kiedy trzeba wpłacać (ryczałt, rozliczenia miesięczne). Czt muszę
    wypełniać jakiś papier?

  • 2. Data: 2006-02-26 08:23:05
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > Do kiedy trzeba wpłacać (ryczałt, rozliczenia miesięczne). Czt muszę
    > wypełniać jakiś papier?

    rozliczasz sie rocznie, i skladasz pit 28 raz w roku do konca stycznia,
    wplaty do dwudziestego kazdego miesiaca, jak kazdy dochodowy, pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-26 08:38:04
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Langi napisał(a):

    > rozliczasz sie rocznie, i skladasz pit 28 raz w roku do konca stycznia,
    > wplaty do dwudziestego kazdego miesiaca, jak kazdy dochodowy, pozdrawiam

    Dzięki. Rozpocząłem DG od 1 lutego i ciągle się w tym usiłuję połapać.
    To jest jak gówno. Im bardziej się zagłębiam, tym gorzej śmierdzi.

  • 4. Data: 2006-02-26 08:59:49
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    > Dzięki. Rozpocząłem DG od 1 lutego i ciągle się w tym usiłuję połapać. To
    > jest jak gówno. Im bardziej się zagłębiam, tym gorzej śmierdzi.

    sam zaczynalem rok temu poczekaj na vat, kasy fiskalne :) to zobaczysz co
    sie dzieje pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-02-26 09:36:09
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    Langi napisał(a):

    > sam zaczynalem rok temu poczekaj na vat, kasy fiskalne :) to zobaczysz co
    > sie dzieje pozdrawiam

    Prawde mówiąc to koszty podatku są o wiele wyższe, bo przecież trzeba
    dodać czas poświęcony na to i/ew. księgowość. A pytam też dlatego bo
    mam... miałem księgowość prowadzoną na kompie i właśnie wczoraj mi padł
    dysk. Dosłowienie wszystko straciłem. A żeby było śmieszniej to go
    włączyłem do wykonania backupu. A tu zwierz i poszło sterowanie
    głowicą... Teraz wiem, że tylko Chuck Norris nie robi backupu ;)
    Dla zainteresowanych: WD800 Caviar, 80GB, seria JB po 2,5 roku działania
    (jeszcze na gwarancji... uff)

  • 6. Data: 2006-03-02 22:08:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Feb 2006, tarcamion wrote:

    > wszystko straciłem. A żeby było śmieszniej to go włączyłem do wykonania
    > backupu.

    Ufff... no to tylko pod Murphyego podpada.

    > A tu zwierz i poszło sterowanie głowicą... Teraz wiem, że tylko
    > Chuck Norris nie robi backupu ;)

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&num=100&q=u
    zytkownicy+komputer%C3%B3w+dziel%C4%85+si%C4%99+robi
    %C4%85+b%C4%99d%C4%85

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)