  • 1. Data: 2006-02-25 23:12:13
    Temat: brak podatku
    Od: <z...@n...pl>

    Witam wszystkich Mam pytanie????

    Chodzi o to czy nalezy wystawic PIT 11 osobie ktora byla zatrudniona jako
    uczen w celu przygotowania zawodowego????
    Ma tak niskie wynagrodzenie ze nie bylo podatku i wlasciwie czy mozna uznac
    taka osobe jako podatnik i czy zaklad ma obowiazek zawiadamiac utrzad o
    takich przychodach tej osoby????

    Nie wiem czy dobrze pamietam ale mignela mi kiedys informacja US o dochodach
    maloletnich dzieci dolaczanych do zeznania rocznego..czy moze to ma
    zastosowanie????

    Bardzo prosze o odpowiedz ...
    Dziekuje z gory NANC

  • 2. Data: 2006-02-28 15:07:04
    Temat: Re: brak podatku
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <z...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uznac
    > taka osobe jako podatnik i czy zaklad ma obowiazek zawiadamiac utrzad o

    To byla osoba pelnoletnia?
    PIT musiasz wystawic nawet, gdy zaliczka na podatek danej osoby byla zerowa.
    Dlaczego? - ano osoba taka osiagnela jednak jakis dochod. Jesli, oproicz
    tego dochodu osiagnela jeszcze jakis, to przeciez musi ona wszystko zsumowac
    i ustalic calkowity podaek do zaplacenia.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)