    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Podatek gruntowy a uzytkowanie wieczyste
    Date: Mon, 13 Mar 2006 11:49:39 +0100

    Witam, kto pomoże mi się połapać w czymś takim:
    Rok temu wykupiłam mieszkanie w kamienicy. Grunt pod nią jest w wieczystym
    uzytkowaniu.
    Przy zakupie mieszkania zapłaciłam jakiś procent od wieczystego użytkowania
    mojej części.
    I teraz bardzo ładnie przysłano mi od prezydenta miasta Krakowa decyzje
    dotyczącą podatku od nieruchomości. Na dwie pozycje od budymków
    mieszkalnych, oraz gruntów pozostałych.
    Coś ni się wydaje, ze ta druga pozycja to nie jest za użytkowanie
    wieczyste.... a jeżeli nie jest to gdzie i jak mam to płacić?Lub ajk to
    znależć.
    TMK