  • Data: 2006-05-16 10:50:17
    Temat: Podatek liniowy + osoba współpracująca
    Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    może ktoś jest w podobnej sytuacji i już sobie poradził...
    Rozliczam się wedłu podatku liniowego 19%, ubezpieczyłem żonę jako osobę
    współpracująca (emerytalne + fundusze w koszty- to jasne).
    Czy składkę zdrowotną za żonę mogę odpisać sobie od podatku tak jak swoją
    (żona jako osoba współpracująca nie składa pitu)?

    Z góry dziękuję za poradę
    Pozdrawiam
    Wojtek