  • 1. Data: 2003-09-16 22:09:19
    Temat: program nie wydrukowal paragonu fiskalnego, pomocy !!!
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Jest tak:
    Pare dni temu program nie wydrukowal paragonu fiskalnego. Nie ja ten
    program pisalem, ale jako nadworny informatyk w jakis tam sposob odpowiadam
    za jego funkcjonowanie. Jak temat zgodnie z prawe wyprostowac? Ksiegowa mnie
    chce z roboty wywalic prawie za to bo starszy ze to przestepstwo
    karno-skarbowe i kaze szukac rozwiazania. Blad powstal najprawdopodniej na
    skutek bledu programu, ale autorzy sa daleko i maja to troszke gdzies (hehe
    za program i wdrozenie wzieli i teraz maja czas...;), zreszta oni mi tego
    nie wyprostuja bo data rzeczywistej sprzedazy dawno minela. W programie
    sprzedaz jest jak byk i wywalic jej nie mozna.... Czy mozna taka rzecz
    wpisac to tego zeszytu korekt? Ratunku, bo mnie z roboty wyleja....
    pozdrawiam
    Muchomor

  • 2. Data: 2003-09-17 08:42:24
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk81m1$90l$1@news.onet.pl...
> [...]
    > sprzedaz jest jak byk i wywalic jej nie mozna.... Czy mozna taka rzecz
    > wpisac to tego zeszytu korekt? Ratunku, bo mnie z roboty wyleja....

    Jeśli sprzedaż była w tym miesiącu to wydrukuj paragon dzisiaj, zestawienie
    sprzedaż w danym miesiącu będzie zgodne. Księgowa nie powinna robić
    wielkiego HALO.

    Pozdr.
    Z.C.

  • 3. Data: 2003-09-17 08:57:50
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Z.C." <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli sprzedaż była w tym miesiącu to wydrukuj paragon dzisiaj,
    zestawienie
    > sprzedaż w danym miesiącu będzie zgodne. Księgowa nie powinna robić
    > wielkiego HALO.

    OK, thx - to zaproponuje ksiegowej, bedzie robic HALO, ale co tam ;p Niech
    wymysli cos innego jesli taka madra ;)
    M.

  • 4. Data: 2003-09-17 09:37:59
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk81m1$90l$1@news.onet.pl...
    > Jest tak:
    > Pare dni temu program nie wydrukowal paragonu fiskalnego. Nie ja ten

    Czy paragonu fiskalnego nie powinna wydrukować przypadkiem kasa (drukarka)
    fiskalna???

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-09-17 10:02:10
    Od: "/slawek.d" <w...@w...pl>

> [...]

    (hehe
    > za program i wdrozenie wzieli i teraz maja czas...;), zreszta oni mi tego

    Księgowa ma częściowo rację: za to grożą bardzo poważne konsekwencje. W tej
    chwili się stało i cokolwiek nie zrobisz, jak tego nie skorygujesz, nie
    zmieni to faktu, że wykroczenie zostało popełnione. W tej chwili potrzebna
    Ci jest przede wszystkim dupokrytka. Piszę "Tobie" ale w gruncie rzeczy jest
    to problem całem Twojej firmy. Chodzi o obronę przed fiskusem. Udowodnij, że
    nastąpiło to z winy programu, a nie z powodu niedbalstwa Twojego czy innych
    osób z firmy. Zgromadź wszelką niezbędną dokumentacje - wydruki, pliki
    wszytko co się da. Będzie to w razie czego jakimś dowodem w obronie przed
    fiskusem, a w przypadku gdy tego nie uwzględnią to można dochodzić
    wyrównania szkody wobec producenta programu.

  • 6. Data: 2003-09-17 10:49:35
    Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Muchomor" napisał w wiadomości > Pare dni temu program nie
    wydrukowal paragonu fiskalnego.

    To znaczy że masz również niezgodność numeryczną na paragonach w programie i
    w tych co się drukują na kasie czy drukarce ? Sprawdź dokładnie czy nie masz
    w programie opcji fiskalizacji paragonu ( czasem tak się zdarza , i wtedy
    trzeba go zafiskalizować " ręcznie" )
    Jeśli nie to nic już nie zrobisz , możesz tylko na raporcie dobowym opisać
    całe zdarzenie , i księgowa będzie musiała zrobić to samo . Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2003-09-17 10:59:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Sep 2003, Muchomor wrote:
    [...]
    >+ karno-skarbowe i kaze szukac rozwiazania. Blad powstal najprawdopodniej na
    >+ skutek bledu programu, ale autorzy sa daleko i maja to troszke gdzies (hehe
    >+ za program i wdrozenie wzieli i teraz maja czas...;),

    ...na *.prawo wczoraj zapodawałem z którego artykułu K.C. można
    "pociągnąć" wykonawcę, nawet jak w umowie nie było o tym mowy,
    za zawinione szkody. Jak im zacytujesz to mogą "przestać mieć
    gdzieś" ;>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-09-17 12:26:31
    Od: "Muchomor" <a...@p...onet.pl>

    > Czy paragonu fiskalnego nie powinna wydrukować przypadkiem kasa (drukarka)
    > fiskalna???

    Powinna, ale tego nie zrobila.... zawinil troche program - wydruki ida na
    drukarke fiskalna (nie powien dopuscic do takiej sytuacji, ale dopuscil)
    troche kasjer, ze nie zglosil tego w momencie zaistnienia sytuacji. Fakt
    jest - temat zostal zgloszony do producenta, ale na razie nie maja pomyslu
    poza dodrukowaniem z data dzisiejsza, ale moja ksiegowa nie chce sie na to
    zgodzic.

    M.

  • 9. Data: 2003-09-17 12:34:37
    Od: "Muchomor" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dorcia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > całe zdarzenie , i księgowa będzie musiała zrobić to samo . Pozdrawiam !

    Recznie mozna, ale to bedzie iles dni po fakcie....
    M.

  • 10. Data: 2003-09-17 12:49:38
    Od: "Muchomor" <a...@p...onet.pl>

    > Dlaczego ?? Wszak raport fiskalny miesięczny powinien być zgodny z
    wydrukiem
    > ze sprzedaży z komputera.

    Ale na dziennych raportach bedzie roznica... Ksiegowa jest troszke starej
    daty ;p Ja mam juz sprawe czysta - zglosilem temat do producenta systemu (na
    szczescie on rowniez dokonal fiskalizacji drukarki) i mam na to papier :)
    Ale moja ksiegowa jest troszke za **** zeby problem rozwiazac samemu ;p
    Jakas uparta, ze prostowanie tego problemu to nie jej rola tylko informatyka
    ;p
    M.