  • 1. Data: 2005-05-23 18:00:32
    Temat: Podatek od miejsca postojowego
    Od: "om" <o...@g...pl>

    Witam Grupowiczów!

    Panie w US nie potrafiły mi pomóc, ale moze ktoś się orientuje w zakresie
    sprawy jak niżej.
    Nabyłam od developera miejsce postojowe na podstawie umowy cywilno-prawnej.
    Zgodnie z nią nabyłam prawo do wieczystego użytkowania miejsca. Zapłaciłam,
    fakturę już otrzymałam no i pytanie - czy mam od tego płacić jakiś podatek?
    W US nic nie wiedzą, a ja nie chcę potem zapłacić kary.

    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi związane z tematem.

    Pozdrawiam,
    Małgosia

  • 2. Data: 2005-05-23 19:16:13
    Temat: Re: Podatek od miejsca postojowego
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "om" <o...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zgodnie z nią nabyłam prawo do wieczystego użytkowania miejsca.
    > Zapłaciłam, fakturę już otrzymałam

    Czyli i podatek zapłacony....

  • 3. Data: 2005-05-23 20:54:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 May 2005, Cavallino wrote:

> [...]
    > +
    > + > Zgodnie z nią nabyłam prawo do wieczystego użytkowania miejsca. Zapłaciłam,

    Mi się wydaje iż pytanie zmierzało do "płacić podatek".
    Ciągle płacić.
    Czyli podatek od nieruchomości: jak na mój gust *jeśli* taki
    trzeba płacić (nie wiem czy powinien go płacić właściciel czy
    dzierżawca) to nie w US a UM (albo UG) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)