  • 1. Data: 2005-05-23 17:06:17
    Temat: kto ma kalkulator odsetkowy w excelu?
    Od: "siwy" <e...@w...pl>

    witam,

    potrzebuje kalkulator (arkusz excela) w ktorym moglbym wpisac wiele
    dokumentow z roznymi datami a nastepnie wyliczyc i wydrukowac note
    odsetkowa.
    Powinnabyc tez mozliwosc dodawania nowych stawek podatków w danym okresie.
    Jeżeli macie takowy i mozecie podeslac to bede wdzieczny ;)

    e...@w...pl

  • 2. Data: 2005-05-23 19:13:52
    Temat: Re: kto ma kalkulator odsetkowy w excelu?
    Od: "Predator" <s...@i...pl>

    Użytkownik "siwy" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Powinnabyc tez mozliwosc dodawania nowych stawek podatków w danym okresie.
    > Jeżeli macie takowy i mozecie podeslac to bede wdzieczny ;)

    Jak ktoś ma to ja też poproszę . Dzięki . Pozdrófka dla grupy !!