  • 1. Data: 2005-05-23 19:51:48
    Temat: posrednictwo w turystyce
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Witam.
    Pytanie z pozoru latwe.
    Biuro podrozy. VAT - owiec, KPIR.
    Jesli dostaje kase od ostatecznego konsumenta za wyslanie go na wczasy na
    terenie RP( np. 1.000 pln.) nastepnie place organizatorowi imperezy (ja
    jestem tylko posrednikiem) np. 800,00 pl., 200 pln to moj zysk, to czy :
    1.mam prawo do wystawienia faktury marza na 200,00 netto + VAT ?
    2.czy tez stosuje zasady ogolne, czyli naliczam VAT od zaliczki otrzymanej a
    nastepnie zadam faktury od organizatora imprezy i odliczam VAT ?
    3.czy na kase fiskalna nabijam marze w stawce 22% reszte w zw? czy tylko
    marze 22%.

    Z gory dziekuje za jakiekolwiek podpowiedzi i opinie

    pozdr.
    KJ