  • 1. Data: 2004-12-14 17:55:06
    Temat: Podatek od najmu za grudzień .
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Nie bardzo wiem jak mam postapić .
    Dzis w urzędzie skarbowym złożyłem
    deklaracje PIT-5 ( najem) za listopad i grudzień 2004 .
    Deklaracja PIT-5 za listopad została przyjeta ,
    natomiast za grudzień mam rozliczyć w PIT rocznym.
    Nie wiem natomiast czy mam dokonać wpłatę
    zaliczki za grudzień 2004 , czy też należy zaliczkę
    rozliczyć w PIT rocznym .
    Proszę o wskazanie jak mam postąpić.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-14 20:59:03
    Temat: Re: Podatek od najmu za grudzień .
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

> [...]
    > natomiast za grudzień mam rozliczyć w PIT rocznym.
    > Nie wiem natomiast czy mam dokonać wpłatę
    > zaliczki za grudzień 2004 , czy też należy zaliczkę

    kwote z poz 64 PIT 5 za 11.2004 pomnozyc *2 i wplacic na konto podatku
    dochodowego w us do 20.11.2004r.
    reszta w rozliczeniu rocznym (PIT 36,37)