  • Data: 2005-01-17 12:42:55
    Temat: Podatek od nieruchomości...
    Od: "Maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prowadze od roku dzialalnosc gosp. W US przy rejestracji przedstawilem umowe
    miedzy mną a moim i rodzicami (właścicielami mieszkania) na użyczenie 6m
    kwadratowych pokoju na potrzeby dzialalnosci gospodarczej. W praktyce jest to
    moj pokoj, ktorego cześć (owe 6m2) zajmuje biurko, komputer i szafka na
    dokumenty. Teoretycznie uzywam też tej powierzchni do życia prywatnego.

    Jako miejsce prowadzenia dzialnosci w NIP-1 podane mam: moj adres oraz "w
    siedzibie klienta"

    Nic do tej pory nie zrobilem w kierunku podatku od nieruchomosci.. nie wiem...
    nie wiedzialem, w UM nikt nic nie mowil itp.

    Czy trzeba placic zwiekszony z 0,50 do 17zł /m2 podatek od tych 6 metrów?
    Czy to urzad miasta sam wydaje decyzje czy trzeba mu pomoc.. a co jesli mu nie
    pomoglem, ani nie pomogę w przyszłości.. w końcu wiedza ze prowadze dzialalnosc.
    Jak to jest w praktyce? Co powinienem teraz zrobic?

    Pozdrawiam
    Maciek