eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od odsetek od oszczednosci, czy od dochodu z oszczednosci? (dlugie) › Podatek od odsetek od oszczedžyŹó˙ż:d°yŔů˙żnĘŹô˙ż
  • Data: 2002-05-07 19:10:42
    Temat: Podatek od odsetek od oszczedžyŹó˙ż:d°yŔů˙żnĘŹô˙ż
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz) szukaj wiadomości tego autora

    inkoguto wrote:

> [...]
    i> PŁATNE w mbanku jest:
    i> posiadanie komutera

    Też wymyślił...

    i> dostęp do Internetu

    Biedne świstaki...

    i> korzystanie obcych bankomatów ( a nie wszędzie jest Euronet)

    W _każdym_ banku korzystanie z obcych bankomatów jest płatne. W przypadku kart
    wypukłych (VISA Classic/Silver/Gold, MasterCard) korzystanie z _dowolnego_
    bankomatu jest płatne.

    i> płatne jest każde potwierdzenie transakcji

    W PKO BP również (wyciągi pocztą).

    i> Ja tez mam konta w wielu bankach (także w mbanku). Najtaniej w
    i> eksploatacji kosztuje mnie PKO BP

    Po uwzględnieniu odsetek od depozytu???

    W PKO BP (ROR) masz płatne:

    1. Przelewy (2 PLN od sztuki).
    2. Wyciągi po każdej operacji o ile dostajesz je pocztą (1.60 PLN od sztuki a
    potrafią w jednym dniu i 3 sztuki w osobnych kopertach przysłać).
    3. Dojazd do banku, jeśli chcesz odbierać wyciągi osobiście.
    4. Korzystanie z obcych bankomatów.

    Oprocentowanie depozytów: 2.60% w skali roku...

    Jeszcze gorzej w przypadku działalności:

    Płatne:
    0. Prowadzenie rachunku (35 ??? PLN miesięcznie).
    1. Przelewy (3.60 PLN od sztuki).
    2. Korzystanie z dowolnych bankomatów (MasterCard).

    A oprocentowanie depozytów niedługo będzie chyba juz ujemne - obecnie: 0.28% w
    skali roku...

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl