  • 1. Data: 2002-05-21 14:20:04
    Temat: Podatek od podniesienia kapitału zakładowego w sp. z o.o.
    Od: k...@t...pl (KaMeL)

    Witam !

    mam rozbieżne informacje i może mi pomożecie:
    Sp. z o.o., kapitał zagraniczny (os. fizyczna),
    podniesienie kapitału z wypracowanego zysku.
    Podatek 15%
    Powstanie obowiązku: 14 dni od daty rejestracji w KRS
    Na tą okoliczność należy złożyć CIT-6 (choć niektóre urzędy twierdzą
    że nie)
    A teraz główny problem - gdzie wpłacić podatek i gdzie złożyć
    CIT-6, do którego urzędu ?
    Czy tam gdzie siedziba czy z powodu kapitału zagranicznego do
    jakiegoś innego ?
    Przy wypłacie dywidendy dla os. zagranicznej, składałem deklarację
    nie tam gdzie siedziba, ale do wyznaczonego. Czy w tym przypadku
    podobnie ?

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl