  • 1. Data: 2003-04-04 10:09:56
    Temat: Podatek spadkowy.
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    Po zmarłym ojcu sąd podzielił nasz dom.
    Moja matka ma 1/2 ze wspólnoty małżeńskiej plus 1/6 ze spadku.Ja z bratem
    mamy po 1/6.
    Czy od tego trzeba odprowadzać ten podatek ? Przecież to są kolosalne sumy.
    Ja nie mam tyle kasy by tak nagle wyciągnąć z kieszeni kilka a może
    kilkanaście tysięcy z mojej renty.Jestem rencistą pierwszej grupy.
    Dlaczego ja a tym bardziej moja matka która to budowała ma płacić teraz kupę
    kasy ?
    Przecież to nie jest willa z basenem którą dostaliśmy po wuju z Ameryki
    tylko nasz dom w którym mieszkamy już ładnych parę lat.
    Czy nie ma od tego jakichś zwolnień ?

  • 2. Data: 2003-04-04 14:00:27
    Temat: Re: Podatek spadkowy.
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > Przecież to nie jest willa z basenem którą dostaliśmy po wuju z Ameryki
    > tylko nasz dom w którym mieszkamy już ładnych parę lat.

    jak tam mieszkacie i dom nie jest duży to nie zapłacicie podatku