  • 1. Data: 2003-04-04 10:29:21
    Temat: DRA za marzec - liczba pracownikow 0,00
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    W zwiazku z faktem ze za marzec po raz ostatni wystepuje obowiazek skladania
    DRA przez osoby ubezpieczajace tylko siebie, podobno w pozycji III.02 trzeba
    wskazac liczbe pracownikow jako 0,00.

    Do tej pory nie trzeba tego bylo ( chyba ) robic - tylko liczba ubezp.
    Czy tak jest faktycznie i jesli tak zna ktos moze podstawe prawna?

    pozdr
    bubbaaaasss

  • 2. Data: 2003-04-04 13:00:49
    Temat: Re: DRA za marzec - liczba pracownikow 0,00
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Do tej pory nie trzeba tego bylo ( chyba ) robic - tylko liczba ubezp.
    > Czy tak jest faktycznie i jesli tak zna ktos moze podstawe prawna?

    Nie wiem jak tam podstawy prawne, ale wlasnie skladalem DRA w ZUS,
    w polu III-2 jak zwykle nie wpisalem nic i pani sie nie czepiala
    (a to jest akurat taka pani, co czyta dokladnie wszystko, nawet kwoty,
    bo sie chyba nudzi, bo tam nigdy nie ma kolejek, 1 petent na godzine,
    i oan zawsze mi wylapywala bledy np. polegajace na pozostawieniu
    pustych pol, tam gdzie cos sie mialo wpisac).

    P.S.
    Jak sie bedziesz takimi duperelami przejmowal, to zwariujesz :-))

    Latet

  • 3. Data: 2003-04-04 13:24:07
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    > P.S.
    > Jak sie bedziesz takimi duperelami przejmowal, to zwariujesz :-))

    ja sie nie przejmuje tylko wkur*****

    moje DRA nosi do ZUS moja Mama, ona ma kawalek niemaly, a ja jeszcze dalej
    w zeszlym miesiacu dalem jej DRA za luty i marzec
    Paniusia w okienku nie przyjela DRA za marzec, bo ona kur** jeszcze podstawy
    nie zna, a byl to juz chyba 4 marzec i na www.zus.pl juz dawno ta podstawa
    byla
    dzisiaj nie przyjela tego samego DRA bo nie ma liczby pracownikow w
    przeliczeniu na pelny etat 0,00

    No zesz k***** jego mac, przez jakas niedouczona panienke musze jechac 3 raz
    z jednym DRA.
    dlatego sie pytam czy jest wymog czy nie, bo jak nie ma to zrownam ZUS w
    Gdansku z ziemia

    sorry za ****, ale juz nie mam sily, tym bardziej ze Mamuske ganialem nez
    sensu, NO

    pozdr

    bubbaaassss

  • 4. Data: 2003-04-04 15:58:07
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .
    > Jak sie bedziesz takimi duperelami przejmowal, to zwariujesz :-))

    za malo bo

    III / 02. - 0,00
    VIII / 02. - 0,00

    ot polska wlasnie :-((

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-04-07 22:37:40
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > ja sie nie przejmuje tylko wkur*****

    Ja rozumiem ale zdrowia szkoda

> [...]
    > byla
    > dzisiaj nie przyjela tego samego DRA bo nie ma liczby pracownikow w

    Jak wypełniamłem DRA papierowy to też tam wpisywałem ... chyuba nawet z dokładnościa
    do trzech miejsc po przecinku 0,000 no a teraz
    platnik mi wstawia z dokładnością dwóch miejsc 0,00 :)) ... radzę wpisuj to, głupie
    ale tak jest prościej (nie ma tak jak w PIT-5
    czy VAT-7 że jak cos nie wpisane to przyjmuje się że jest =0 )

    > No zesz k***** jego mac, przez jakas niedouczona panienke musze jechac 3 raz
    > z jednym DRA.

    Trza było wysłać pocztą, szczególnie ważne jak termin goni (nawet poleconym).

    Sark