  • 1. Data: 2006-03-08 20:13:29
    Temat: Podatek w Szkocji
    Od: "WS" <s...@p...wp.pl>

    Witam ,

    w roku podatkowym 2005 troche popracowalem w Irlandii , teraz jeszcze
    troche popracuje , na pewno do konca czerwca. Z poczatkiem lipca nie
    wykluczone ze przeniose sie do Szkocji. Jak wyglada sprawa z podatkiem
    w Polsce w tym wypadku ? Czy bede sie musial w Polsce rozliczac ? Bo za
    rok 2005 zamierzam sie rozliczyc z Irlandzkich dochodow ( akurat
    odpowiada mi to na jakiej zasadzie Irlandia i Polska maja podpisana
    umowe ) , ale za 2006 jak sie bede rozliczac ( czyli za rok ) bede mial
    pol dochodow w Irlandii , pol w Szkocji i ani centa zarobioengo w
    Polsce. Czy w tym wypadku bede musial rozliczac sie w Polsce z dochodow
    w Szkocji ? Bo jesli tak to powiedzcie mi , co ludzie moga zrobic zeby
    pracujac w Wielkiej Brytanii wogole nie placic w Polsce podatku ? Cos
    slyszalem o zamknieciu centrum zyciowego w Polsce , ale to tak jak
    przez mgle.

    Pozdrawiam.