  • 1. Data: 2006-03-08 17:46:51
    Temat: swiadczenie emerytalne mam od 1 marca??
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    Witam! Moje swiadczenie emerytalne zostalo przyznane: "przyznaje od
    01.03.2005 R" tak pisze.
    W zwiazku z tym pytanie czy sie "zalapie" na 6,2% bo pisza:
    "Natomiast te osoby, którym przyznano świadczenia po 1 marca, otrzymają
    podwyżkę o 2,3 procent"
    Ale cos mi sie widzi ze chyba nie....i dostane 2,3% ( przez ten jeden dzien
    sporo strace)
    r...@m...pl

  • 2. Data: 2006-03-08 20:33:28
    Temat: Re: swiadczenie emerytalne mam od 1 marca??
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podwyżkę o 2,3 procent"
    > Ale cos mi sie widzi ze chyba nie....i dostane 2,3% ( przez ten jeden

    Gdyby świadczenie było przyznane o jeden dzoeń wcześniej byłoby mniejsze i
    dlatego, teraz byłaby podwyżka większa. Ponieważ świadczenie jest od 1. 03
    to jest większe i dlatego podwyżka będzie mniejsza.

  • 3. Data: 2006-03-08 20:57:42
    Od: "Rylen" <r...@m...pl>

    > Gdyby świadczenie było przyznane o jeden dzoeń wcześniej byłoby mniejsze i
    > dlatego, teraz byłaby podwyżka większa. Ponieważ świadczenie jest od 1. 03
    > to jest większe i dlatego podwyżka będzie mniejsza.

    Dziekuje pieeknie za wyjasnienie, chociaz przyznam sie ze
    nie jestem zbyt zadowolony z takiego rozwiazania........
    Pozdrawiam
    r...@m...pl
    \

  • 4. Data: 2006-03-08 21:00:36
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    > podwyżkę o 2,3 procent"
    > Ale cos mi sie widzi ze chyba nie....i dostane 2,3% ( przez ten jeden

    Ale to rozwiązanie jest korzystniejsze, niż większa podwyżka.

  • 5. Data: 2006-03-08 21:01:45
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

> [...]
    > podwyżkę o 2,3 procent"
    > Ale cos mi sie widzi ze chyba nie....i dostane 2,3% ( przez ten jeden

    Ale to rozwiązanie jest korzystniejsze niż podwyżka. Podwyżka nigdy nie
    nadąża za nowymi świadczeniobiorcami.