  • 1. Data: 2004-04-19 11:43:15
    Temat: Podatek z zagranicy - odliczenie "diety" - z kiedy kurs waluty?
    Od: neco <n...@g...pl>

    Witam.
    Musze rozliczyc podatek za dochód zagraniczny.
    W sumie wiem prawie wszystko z wyjatkiem jednej rzeczy.
    Moge odliczyc od dochodu (nie pamietam jak to sie nazywa), ale coś w
    rodzaju diety za każdy dzień pobytu.
    Wg jakiego kursu mam naliczyć tą "dietę"?
    wynagrodzenie muszę przeliczyć na złotówki po kursie obowiązującym w
    dniu wpłynięcia kasy na konto.
    A jak z tą dieta?