  • 1. Data: 2003-05-04 22:15:44
    Temat: Podatek za książki
    Od: "Piotr \"Phoenix\" Turkowski" <p...@w...pl>

    Witam!

    Jestem uczniem Zespołu Szkół Licealnych i w ramach zajęć z
    Przedsiębiorczości, razem z grupą osób mamy wykonać prawdziwy
    biznesplan. Większość materiałów już mamy, natomiast moja działka to
    podatki i uregulowania prawne. Nie proszę zupełnie o gotowca, ale o
    podpowiedzi gdzie szukać informacji, a może akurat ktoś będzie od razu
    wiedział to wszystko. Biznesplan dotyczy antykwariatu.

    1. Jak jest obecnie stawka za skup/sprzedaż książek?
    2. Jako "co" figuruje prowadzenie antykwariatu w prawie?
    3.* Może ktoś prowadzi antykwariat i mógłby pomoć przy szacowaniu
    kosztów stałych i zmiennych, i pomóc określić dochodowość takiego
    przesdsięwzięcia?

    Pozdrawiam i dziękuję za uwagę.

    --
    PT