  • Data: 2007-07-06 19:46:22
    Temat: Podatek za ryczalt samochodowy
    Od: "Forest" <f...@p...onet.px> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Zwracam sie z pytaniem do was.

    Jezdze swoim prywatnym samochodem w celach firmowych. Mam na to ryczalt w
    ilosci 500km miesiecznie.

    Stawka za 1km wynosi (dla silnika powyzej 0,9) 0,7846zl

    Czyli daje to kwote 392,30zl na miesiac.

    Zawsze zwrotu dostaje ta kwote minus podatek (19%)

    JAk przemnoze 392,30*0,81 przewaznie daje to kote która mi zostaje
    wyplacana.

    Czy to jest prawidlowe? Czy firma odliczajac podatek i wyplacajac mi kwote
    ryczaltu robi to zgodnie z prawem?

    Czy powinienem otrzymywac cala kwote?

    W sumie dla firmy jest to koszt, natomiast narzedzie pracy nie jest ich
    wlasonoscia tylko moja. Czy ma to jakis zwiazek z podatkiem?

    Z góry dzieki za informacje