  • 1. Data: 2006-01-26 21:44:22
    Temat: Podatk za wygrane
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanko.
    Chciałem się dowiedziec jak jest z podatkiem od dochodu jeżeli całą
    kaskę zarobiłem w internecie? Może znacie jakieś stronki lub artykuły
    które by coś o tego typu dochodzi mówiły.Chodzi mi tu głownie o zakłady
    bukmacherskie.Gram w interneciei i ogólnie nie jest tu pobierany żaden
    podatek od wygranych w przeciwieństwie do buków naziemnych.Co by było,
    gdyby na moje konto wpływały znaczne kwoty pieniężne.
    Dzięki za wszystkie informacje
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2006-01-26 23:24:25
    Temat: Re: Podatk za wygrane
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jarek wrote:
> [...]
    > podatek od wygranych w przeciwieństwie do buków naziemnych.Co by było,
    > gdyby na moje konto wpływały znaczne kwoty pieniężne.

    Ktoś , parę dni temu, się tu ,albo na prawie pytał, że chce urządzić
    turniej z wygranymi i pytał sie o podatki.
    Przeklepałem wówczas wszystkie paragrafy.

  • 3. Data: 2006-01-27 09:04:15
    Od: "ZauraK" <n...@n...none>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatek od wygranych w przeciwieństwie do buków naziemnych.Co by było,
    > gdyby na moje konto wpływały znaczne kwoty pieniężne.

    Jeśli chodzi o zakłady bukmacherskie i inne gry losowe to przeczytaj Kodeks
    Karny Skarbowy art. 107
    ze szczególnym uwzględnieniem paragrafu 2 oraz zmian które weszły w życie od
    17 grudnia 2005r

    ZauraK