  • 1. Data: 2006-01-26 20:41:46
    Temat: zaginął dokument o nadania NIP
    Od: tarcamion <t...@t...pl>

    Zgubiłem gdzieś dokument potwierdzający nadanie NIP. Dodam, że gdy
    nadawano mi NIP mieszkałem na terenie innego US niż obecnie.
    Teraz ten dokument jest mi potrzebny. Jak mogę uzyskać duplikat? Do
    którego US się zwrócić? Czy zostanie mi w ogóle wydany duplikat, ponowny
    dokument, czy może jest jeszcze jakaś inna opcja?

  • 2. Data: 2006-01-26 21:16:47
    Temat: Re: zaginął dokument o nadania NIP
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "tarcamion" <t...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:drbc6a$br3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > którego US się zwrócić? Czy zostanie mi w ogóle wydany duplikat, ponowny
    > dokument, czy może jest jeszcze jakaś inna opcja?

    Nie wiem do jakiego US, ale wiem co robić musiałam, gdy zaginął NIP. Otóż
    na druku z US / 2 egzeplarze taklie same/ wypełnionym z podanym numerem NIP
    US poświadcza i za to płaci się 15 zł.

  • 3. Data: 2006-01-26 23:03:42
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

  • 4. Data: 2006-01-27 08:41:57
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Maria napisał(a):
> [...]
    > na druku z US / 2 egzeplarze taklie same/ wypełnionym z podanym numerem NIP

    a najlepsze jest to, że trzeba się zwrócić do US, który NIP nadawał...
    gdziekolwiek by on był, np na drugim końcu Polski :)

    --
    Krisso

  • 5. Data: 2006-01-27 09:28:28
    Od: tarcamion <t...@t...pl>

    tarcamion napisał(a):
> [...]
    > którego US się zwrócić? Czy zostanie mi w ogóle wydany duplikat, ponowny
    > dokument, czy może jest jeszcze jakaś inna opcja?
    To już sam odpowiem, może się komuś przyda.
    Otóż należy złożyć podanie do Urzędu, który NIP wydał. Do podania należy
    załączyć znaczki za 8 zł. Akurat Urząd w Łowiczu wydaje się bardzo
    przyjemny i urzędnicy mili toteż powiedzieli, że wyślą pocztą.
    Mój obecny US twierdził, że muszę podanie do nich napisać, oni wyślą do
    Łowicza, a ten wyda duplikat, wyśle do Będzina i stamtąd odbiorę.

    Zadzwoniłem i tu i tu. Wersja z Łowicza wydaje się być szybsza. Ale
    zaznaczyli, że to potrwa do 2 tygodni.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-01-28 20:56:46
    Od: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>

    >czy może jest jeszcze jakaś inna opcja?

    Pewnie że jest , składasz NIP 5 i dostaniesz potwierdzenie nadania NIP.

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=151&id=27892

    Wydrukuj , wypełnij , złóż w US z opłatą skarbową.

    taxer

  • 7. Data: 2006-01-29 16:17:16
    Temat: Re: zagin
    Od: tarcamion <t...@t...pl>

    taxer <taxer napisał(a):

    > Pewnie że jest , składasz NIP 5 i dostaniesz potwierdzenie nadania NIP.
    >
    > http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=151&id=27892
    >
    > Wydrukuj , wypełnij , złóż w US z opłatą skarbową.
    >
    > taxer

    Heh... to jak to jest? Sam US nie wie, że ma NIP 5 tylko podanie kazali
    mi pisać?