  • 1. Data: 2005-06-30 07:38:24
    Temat: Podatki a zawarcie malzenstwa
    Od: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>

    Witam,

    W kwietniu ożeniłem się. Przed tym wydarzeniem :) pracowałem i
    pobierałem pensję. Żona też. Teraz dalej pracujemy. Jak będzie
    wyglądało nasze rozliczenie na koniec roku? Czy będziemy mogli już
    rozliczać się razem, czy jeszcze osobno?

    Dziękuję za odpowiedź.

    --
    żuko / Shark von Cygnus
    e-mail: shark maupa post.pl

    "Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

  • 2. Data: 2005-06-30 08:42:40
    Temat: Re: Podatki a zawarcie malzenstwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Jun 2005, it was written:

    >+ wyglądało nasze rozliczenie na koniec roku? Czy będziemy mogli już
    >+ rozliczać się razem, czy jeszcze osobno?

    ...tam jest ograniczenie: "pozostający w związku małżeńskim *przez
    cały rok podatkowy*".
    Osobno !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd