  • 1. Data: 2005-06-30 07:21:03
    Temat: co zrobic aby móc wystawiać rachunki- prosze o rad
    Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl>

    Witam wsystkich.

    Może zadam pytanie bardzo proste, dla niektórych może nawet śmieszne, ale
    bardzo mi zależy na odpowiedzi.

    Jestem młodą osobą, poszukującą pracy. Nadarzyła się okazja ku temu bym
    mogła zarabiać szydełkujac na zamówienie, dla Pani mieszkającej na stałe w
    Niemczech
    (Pani tam sprzedawałaby te rzeczy). Pani zapytała mnie czy moge wystawiać
    rachunki, ponieważ takie rozwiązanie uważa za najlepsze. A ja nie wiem
    kompletnie co zrobić i od czego zacząc załatwianie jakichkolwiek
    formalności, w celu sfinalizowania całej sprawy.
    Co musze zrobić aby móc taki prosty rachunek za wykonaną robótkę wystawić?
    Jakie obowiązki będą z tym związane? Czy musze zarejestrowac działalność
    gospodarczą? Co powinnam wiedziec na ten temat i jakie sa koszty całego
    przedsięwzięcia?
    Bardzo prosze o odpowiedzi i rady lub podesłanie linków do stron z
    przystepną literaturą na ten temat (dla laika).
    Moolinea