  • 1. Data: 2005-04-02 09:03:02
    Temat: Podstawa wymiaru skladki zdrowotnej
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Pracuje na etacie, poza tym prowadze dzialalnosc gospodarcza od 1.10.2004.
    Robie teraz PIT i nie wiem jak obliczyc skladke zdrowotna. Placilem przez
    trzy miesiace 2004 roku skladke zdrowotna, w sumie 447,25 zl. Jak obliczyc
    kwate ktora mam podac na PITie. Skad wziasc podstawe wymiaru skladki do
    moich obliczen.

    --
    Artur
    mailto:m...@N...k-ow.net

  • 2. Data: 2005-04-02 19:26:25
    Temat: Re: Podstawa wymiaru skladki zdrowotnej
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Artur wrote:
    > Pracuje na etacie, poza tym prowadze dzialalnosc gospodarcza od
    > 1.10.2004. Robie teraz PIT i nie wiem jak obliczyc skladke zdrowotna.
    > Placilem przez trzy miesiace 2004 roku skladke zdrowotna,

    Na pewno płaciłeś przez 3 miesiące?
    A nie za X w XI i za XI w XII?
    Tę za grudzień zapłaciłeś w 2004 czy 2005 roku?

    w sumie
    > 447,25 zl.

    Suma jest dobra, ale ZA miesiące
    z 2004 roku - a niekoniecznie zapłacone w 2004.
    Sprawdź kiedy płaciłeś.

    Jak obliczyc kwate ktora mam podac na PITie. Skad wziasc
    > podstawe wymiaru skladki do moich obliczen.

    To jak zapłaciłeś składki - w sumie w dobrej wysokości-
    jeśli nie wiesz od jakiej podstawy?
    To akurat nie będzie Ci potrzebne w PIT,
    ale zajrzyj sobie tu:
    http://www.zus.pl/ubezpie/podstawa.htm

    I pamiętaj, że nie odliczysz w PIT całej składki