  • Data: 2005-02-22 23:29:13
    Temat: Pogram do DG ?
    Od: Sith <"sith4[del]"@[wywal-to-][dot]tlen[dot].pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya,

    Dopiero rozpoczynam :) i wiem ze temat byl walkowany wiele razy,
    googlalem ile moglem, ale jednozacznie nikt nie udzielil konkretnej
    odpowiedzi :) na pytanie jaki program wybrac do DG. Ogolnie zerkalem na
    Elfin, Raksa, Symfonie Start, Lefthand, Super Ksiege Podatkowa, Ksiega
    Express Pro i ciezko mi jest ktorys z nich wybrac, bez zadnego
    doswiadczenia(chodzi o KPiR).

    Ludzie z regoly pisali zeby omijac Symfonie ale dlaczego to juz nie
    zabardzo :) Byc moze istnieje cos jeszcze innego?

    Aha czy przy DG i KPiR jesli bede kupowal towary a nastepnie je
    sprzedwal to musze prowadzic magazn ? czy nie ma takiej potrzeby ? Czy
    magazyn bedzie dopiero potrzebny jak zakupie materialy z ktorych stworze
    jakis prodkukt i bede sprzedawal ?

    --
    pozdroofki
    sith